måndag 13 april 2009

Poland

I'm back from Polen, jag de jätteroligt däär. Det var faktiskt finare än what I expected, trodde det skulle vara värsta bondelandet.
Syrran bodde ganska nära stan med så det var rätt najs, men deras bästa butiker var dock H&M och Cubus, vilket inte är så roligt eftersom vi redan har de i Sverige. Däremot hade de ganska billiga skor (men inte direkt bästa kvalité aws) och Choklad mumms... Me like :). De hade även fina utsikter och ställen, så allt som allt blev jag riktigt nöjd med resan även om det kanske fanns en del nackdelar. Fast tycker inte att de räknas så mycket, för i slutändan fick jag ändå göra det viktigaste, ja att träffa min Big'sister Sabrina.



2 kommentarer:

- B r e e - sa...

haha så söt, love ya.. men va e d för bonde-bilder du lagt ut da, lol. Plus att ja knappt är med i en enda typ

itsashy sa...

HAHAH asså jag ska antagligen lägga upp fler bilder, men jag orkar inte nu