onsdag 1 april 2009

=)

Idag hade jag som sagt inga Lektioner, eftersom att jag hade utvecklingsamtal halva dagen, men på grund av att jag hade skrivit ner fel tid i min kalender så missa jag min samtals tid(I know... klantigt) but det var ingen big deal för att jag lyckades skaffa en annan tid med läraren. Efteråt så bestämde jag och en kompis att gå in till Nordstan, ja det "enda" vi har i Göteborg och där alla "snygga" fjortisar och sliskiga Kurder hänger. Efter en lång sund i stan så blev vi båda peckish på något gott så vi bestämde vi för att gå och fika på Condeco and det var fett naajs. Vi unnade oss en varsin Latte, som var kombinerad av en handfull svart tea with Indisk/Pakistanska kryddor som heter Chai mmh Me like. Vill bara tillägga att det var otroligt gott och ni som inte har testat borde verkligen testa now ! :).


När jag sedan kom hem och bestämde mig för att sitta ner och börja plugga till den stora debatten som vi ska ha imorgon(btw som jag har pluggat in och ut under veckan), så fick jag ett samtal av my best friend som jag inte hade pratat med på länge. Hon insistera på att få träffa mig en liten stund så först så gick vi till Angered och var där lite, men men det var långtråkigt så vi bestämde oss för att åka hem till mig softa lite. Sedan kl 23. när hon gick hem så var det bara plugg...

2 kommentarer:

. v i c t o r y . sa...

HAHAHAHAHAH vet du hur mkt jag och bree skratta åt dig nu eller

itsashy sa...

hahahaha, va why ?