fredag 3 april 2009

Påskloov .(=

Äntligen är det Påsklov! Jag har verkligen räknat ner dagarna ända sedan sportlovet tog slut, det känns otroligt underbart att äntligen få vila ut lite, även om jag har två prov att plugga till.


Idag så har det varit en ganska soft dag, skulle egentligen åka hem till min kompis Pariya där jag skulle Nana tillsammans med Tania, men det blev tyvärr inte av. Bestämde mig för att hitta på något roligt men min Mami jaan, därför åkte vi in till stan early in tha morning, där vi skulle shoppa lite saker till mig samt henne. När vi väl var framme i stan så ringde Tillmy och eftersom hon själv var i stan så ville hon möta upp mig och mamma, dock var hon var inte med oss så länge på grund av att hon var tvungen att gå hem och fixa sig inför en Eritreansk fest. Anyways, var inne på Gina där jag hitta en jätte fin jeans-aktiga leggings som jag köpte och de sitter najsa på. Vi gick även n i andra butiker bland annat Nilson och Flash där mamma köpte jättefina skor, en blus och en kofta åt sig själv innan pappa kom och hämta upp oss. när jag väl kom hem han jag inte ens ta av mig jackan när Sofia ringde och fråga om jag vill träffa henne + några till. Ja.. hade inget roligt för mig så därför hängde jag på dem till stan IGEN, och under det att jag inte hade ätit på hela dagen så envisades jag och Ali att gå och äta därför traskade vi alla till our favo ställe McDonalds där vi satt i typ en timme och sedan gick vi till Condeco (and yes vi är medvetna om att vi är tjockisar :P). efter de hände inte mycket än att vi promenera lite och sedan gick hemåt. Hoppas faktiskt på flera sådana trevliga dagar under lovet :D




Sitter och läser Magasin i NK, medan Sofia provar kläder.

Hittade en ny man åt Bree som "liknar" JJ på MV men magazine. Tror hat heter Javier .. something :/
Mina nya skor, från Wassés :D
.Peace <3

Inga kommentarer: