söndag 2 november 2008

My Weekend !!

Heluu Kära Läsare,
idag som alla andra dagar i mitt tråkiga liv har det inte hänt något speciellt. Är här loneleey i mitt rum små dansar, pluggar, njuter av mammas goda ris och försöker hitta på "roliga" saker att skriva om från mitt Boooring vardagsliv, eftersom min stora syster som sitter i Polen och pluggar till tandläkare vill bli uppdaterad om visa saker och ting.
Jaha ... I fredags så var jag och sova hos en kompis vid namnet Tania med två andra vänner aka Tillmy och Perja, eftersom vi skulle ha
Indisk-kväll och kolla på en hindi film som heter "Kabhi kushi kabhi gham",men eftersom Perja skulle bli sen pga att bus och godis, så bestämde vi oss för att börja kolla på en annan filmen som heter "Mohabbatein" vi hann tyvärr inte kolla på hela, för när Perja var framme hos Tanii så skulle vi äta, efter allt ät ande så bestämde vi tillslut att börja kolla filmen "K3G" runt kl halv nio tiden och vi all vet väl hur långa Indiska filmer brukar vara, aa och inte noog med de så satt vi uppe hela natten till halv 6 på morgonen och snacka om olika saker som kom till vår hjärna, tills vi såg vad klockan var, då förstog vi vf vi var så trött hehe döööh ! På morgonen så vakna vi alla jätte sent, typ runt halv 1 och jag och Tillo fick stressa eftersom jag skulle vara i KvB 12 och Tillo skulle vara hemma runt samma tid för att hennes lillebror, Fernan fyllde år, heheh vi lyckades inte så bra speciellt inte jag för när jag var framme vid KvB så var det 14.56, 4 min innan den stängdes :S ... Men aja, idag har varit som alla andra tråkiga helger :S Blev väckt tidigt på morgonen av kära mor för att göra mig redo för att knalla iväg till det meeest tråkigaste och skämigaste jobbet EVEEER aka KvB ;P ! På jobbet fick jag as usually träffa på äckliga, sliskiga och ny importerade blattar, aja orkar inte ta upp mer om det, men iaf på vägen hem satt jag jag och pappa i bilen och lyssna på theVoice-radio och och till alla C.Brown lovers, speciellt Bree och Tillobatsha så blev faktiskt Brezzy nämnd, de sa nämligen att de hade intervjuat honom och ni som vill se hans intervju kunde gå in på deras hemsida
http://thevoice.se/ och till dig Bree finns något ExtraExtra hehe där kan du även hitta den nya premiären på videon till Darin ft. Kat DeLunas "Breathing Your Love"
http://thevoice.se/3117.aspx?threadId=2909&blogId=74 hehe ;P.
Aaahaap näär man kom hem så var det inget nytt, först så åt jag och sedan så satt jag med mammsen och diskuterade runt några ämnen till jag fick ett samtal av en gammal goo' vän, sen så skulle pappa ringa sina systrar i Pakistan
så jag var tvungen att lägga på och efter de så var det mammas tur att ringa vår underbara moster Gull osv jadå inget märkvärdigt med de. . . lite kort om de gamla vanliga händelserna i mitt liv :D

Qss&Lve yaa all !

2 kommentarer:

. v i c t o r y . sa...

hej på dej ashyy flshy !

itsashy sa...

Nemen hejsan Vicky, allt bra elr ? :D