måndag 15 december 2008

"En avskedskyss"

Häromdagen satt jag och titta på nyheterna, då jag såg något väldigt skrattretande. Det var nämligen så att en irakisk journalist attackerade USA:s president George W. Bush med sina skor. Journalisten slet av sig sina skor och kastade dem, en efter en, på presidenten.
Det var när Bush gjorde ett framträdande på en presskonferens tillsammans med den irakiske premiärministern Nour al-Maliki i Bagdad på söndagen som händelsen inträffade.

Journalisten skrek:
– Detta är en avskedskyss, din hund, innan premiärministerns säkerhetsvakter släpade bort honom.
Så långa jag kan konstantera, så blev presidenten tyvärr inte skadad
Jag har tyvärr inte lärt mig hur man sätter in videon på min blogg, så ni får nöja er med att klicka på länken och kolla själv :P
http://www.youtube.com/watch?v=N_qpTy-i564&feature=related

4 kommentarer:

- B r e e - sa...

ashyyy!! Troru det här är metro senast eller? :O vill jag ha nyheter så kollar jag nyhetssidan på msn.se.
Kan du skriva mer om familjen yäni! sheet.. ;)

itsashy sa...

hahahhahaha orka asså, förresten det var såå roligt, asså pappa och mamma satt och kolla på paki-news, sen pappa bara hahahahah Ayisha kooom snabbt, du måste see något jätte roligt, hahah kolla bush får skor på sig haha :P

- B r e e - sa...

heheh jaja
KAN DU BLOGGA NÅN GNG ELLER ?! :S :O

Anonym sa...

EY HAR DU KVAR DEN HÄR BLOGGEN ENS HAHAHAHAHAHA JÄKLAR.. UPPDATERA NUUUUUUUUUUU ASHY!